Scroll to top

Zarządzanie zmianą w organizacji

Szkolenia w języku polskim w zakresie optymalizacji zmian w organizacji

Zmiany organizacyjne stanowią naturalną część każdego przedsiębiorstwa. Istotne jest przeprowadzenie organizacji przez zmianę tak aby zachować jej ciągłość a jednocześnie wprowadzić transformację, restrukturyzację czy procesy innowacyjne w optymalny sposób dla organizacji, pracowników, zarządu, klientów i interesariuszy.

Cele szkolenia:

  • Kształtowanie gotowości do zmian

  • Przekształcanie zasady zmiany w działania

  • Budowanie nawyków zmiany – dopasowanie zachowań do nowej strategii

  • Motywowanie do zmiany

  • Budowanie sprawczości i pewności siebie

  • Kształtowanie nowych postaw i elastyczności działania i myślenia

Obszary działania:

  • Ustalanie celów zmiany

  • Diagnoza istotnych zmian

  • Uznanie potrzeby zmiany na poziomie organizacji, zarządu, pracowników i interesariuszy

  • Wybór techniki zmian

  • Planowanie wdrażania zmian

  • Wdrażanie zmian

  • Utrwalanie zmian